הידעתם? החזר מס הכנסה לשכיר הוא 8,000 ₪ בממוצע!

8 מתוך 10 שכירים זכאים להחזרי מס לשכירים

אופן חישוב מס ההכנסה לשכירים בישראל הוא סבוך למדי… המעסיק אומנם מנכה את מס ההכנסה מהמשכורת שלכם כשהוא מחשב את סך ההכנסות השנתיות שלכם בהתאם למדרגות המס הקבועות בחוק. עם זאת, שכירים רבים אינם מודעים לכך שבמקרים רבים, תשלום מס ההכנסה המנוכה להם בתלוש המשכורת, גבוה מהתשלום שהם אמורים לשלם בפועל. כתוצאה מכך, הם זכאים למגוון נקודות זיכוי ששוות כסף – וזאת ההזדמנות שלכם ליהנות מזכאות מס לשכירים.

למי מגיע החזר מס

קיימים תרחישים רבים שבזכותכם שכירים מקבלים החזר מס הכנסה. אחד השכיחים שבהם הוא החלפת מקום עבודה באמצע שנת המס – אירוע שיוצר פערי שכר שעשויים לזכות אתכם בהחזרי מס.
לדוגמה: אם עזבתם מקום עבודה בו הרווחתם 10,000 ₪ בחודש ושילמתם מס בשיעור של 20% ובמקום העבודה החדש התקדמתם לשכר של 15,000 ₪, קפצתם למדרגת מס בגובה 31%. מכיוון ששיעור המס מחושב באופן שנתי, אתם אמורים להמשיך לשלם מס הכנסה על פי השיעור בו חויבתם בעבודתכם הקודמת, וכך נוצר פער שעבורו תוכלו לדרוש החזר מס הכנסה.

בדיקת החזר מס – עניין למומחים

הנתונים מראים שגובה החזר המס לשכיר שהגיש בקשה להחזר מס הוא 7953 ₪! סכום לא מבוטל…
איך עושים החזר מס? באפשרותכם להתחיל לאסוף מסמכים לצורך הגשת בקשה להחזר מס לרשויות המס, אבל אם אתם רוצים למקסם את גובה החזרי מס לשכירים, פנו למומחים של פרפקט וואן.
כאן נשחזר את ההיסטוריה האישית והתעסוקתית בשנים האחרונות ונאתר, בסבירות גבוהה, מספר אירועי מס שעשויים לזכות אתכם בסכומים נאים.
תשמחו לדעת שרבים מלקוחותינו, שכירים שעבורם הגשנו בקשה להחזר מס רטרואקטיבי ל-6 שנות המס האחרונות, קיבלו החזרי מס לשכירים שהגיעו לעשרות אלפי שקלים!

אולי גם יעניין אותך:

אין צורך יותר לדאוג עכשיו נחזיר לך את מה שמגיע לך!

החזר ממוצע של 7,953 ש״ח

שירות בכל הארץ