שכירים, יש סיכוי של 80% שאתם זכאים להחזרי מס!

החזרי מס  לשכירים? יש דבר כזה

הליך החזר מס הוא מיועד לשכירים ממש כמוכם, שבטוחים שבכל מה שנוגע לתשלומי מס הכנסה, הם מסודרים. הם מניחים שהמעסיק יודע מהו שיעור המס שעליהם לשלם על פי רמת השכר שלהם ודואג לנכות את מס ההכנסה מהמשכורת שלהם, על פי חוק.
עד כאן, הכול נכון, למעט העובדה שקיימת סבירות גבוהה מאוד שאתם משלמים מס הכנסה בשיעור גבוה מדי ואינכם מנצלים את זכותכם להחזרי מס.

שילמתם יותר מדי? יש לכם זכאות להחזר מס

במהלך השנה תשלום מס ההכנסה מושפע מגובה המשכורת שלכם ומדובר בחישוב משוער הנקרא "ניכוי במקור". עם זאת, במקרים רבים, המעסיק לא לוקח בחשבון פרמטרים שיש להם השפעה מהותית על חישוב המס האישי שלכם. וכך, בסוף שנת המס, נוצר פער לרעתכם, בין הסכום שהייתם אמורים לשלם, לבין התשלום בפועל – וזה הרגע בו עליכם להגיש בקשה להחזר מס.

למי מגיע החזר מס?

מס הכנסה מתחשב בסיטואציות שונות בחיים ומעמיד לרשותכם נקודות זיכוי ששוות כסף. לדוגמה: ילד שנולד לכם במהלך השנה, לימודים לתואר ראשון, החזר מס על תרומות, החזר מס על משיכת קרן פנסיה, החלפת מקום עבודה או שינוי בשכר, עבודה במספר מקומות עבודה במקביל, טיפול בילד עם מוגבלויות, יציאה לחל"ת או פיטורים במהלך שנת המס ועוד…

תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה?

אם אתם חושבים שמשכרם נוכה מס הכנסה גבוה מהסכום אותו הייתם צריכים לשלם, אל תהססו ובצעו בדיקת החזר מס לשכירים עם המקצוענים של פרפקט וואן. באפשרותכם לדרוש החזרי מס עד 6 שנים רטרואקטיבית ולעיתים מדובר בסכום משמעותי שנחמד לקבל פתאום באמצע החיים…

אולי גם יעניין אותך:

אין צורך יותר לדאוג עכשיו נחזיר לך את מה שמגיע לך!

החזר ממוצע של 7,953 ש״ח

שירות בכל הארץ